آئین نکوداشت و قدردانی از تلاش‌های علمی و اجرایی ۶۰ ساله استاد دکتر سید محمد بلورچیان مؤسس و بنیانگذار پژوهشگاه شیمی ومهندسی شیمی ایران روز پانزدهم اسفند ماه سال‌جاری در مرکز همایش‌های حکمت این پژوهشگاه برگزار می‌شود. در این مراسم با حضور مقامات آموزش عالی، استادان، پژوهشگران عرصه علمی کشور و دوستداران و علاقمندان برگزار می شود، این استاد فرزانه مورد قدردانی و تشویق قرار می‌گیرند.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه در این آئین که با هدف قدردانی از ۶۰ سال تلاشهای بی وقفه علمی، آموزشی و اجرائی استاد دکتر بلورچیان برگزار می شود، ریاست محترم پژوهشگاه و تعدادی دیگر از مقامات، مسئولان و پیشکسوتان عرصه آموزش عالی با بیانات ارزشمند خود، از این استاد سخت کوش و چهره ماندگار عرصه علم و پژوهش قدردانی بعمل می‌آورند. همچنین در این مراسم کتاب نکوداشت استاد، که اخیراً به قلم تعدادی از مسئولان و صاحب نظران عرصه علمی کشور مزین گشته، رونمایی و به شرکت کنندگان محترم اهداء خواهد شد. امید است با پاسداشت، قدردانی و احترام به یک عمر مجاهدت علمی و اجرایی این عالم گران‌قدر مروج سخن معروف " من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق" باشیم.

شایان ذکر است این پژوهشگاه که در شهریور ماه سال ۱۳۶۸ با حکم اولیه وزیر فرهنگ و آموزش عالی، کارهای علمی، تحقیقاتی و آموزشی خود را آغاز نمود، پس از ۱۶ سال تلاش به پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران تبدیل گردید که در این مدت کارهای آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی ارزشمندی را در کارنامه علمی خود دارد.

 

لینک خبر:     https://ccerci.ac.ir/page/