آئین نکوداشت و قدردانی از تلاش‌های علمی و اجرایی ۶۰ ساله استاد دکتر سید محمد بلورچیان مؤسس و بنیانگذار پژوهشگاه شیمی ومهندسی شیمی ایران در مرکز همایش‌های حکمت این پژوهشگاه برگزار می‌شود. در این مراسم با حضور مقامات آموزش عالی، استادان، پژوهشگران عرصه علمی کشور و دوستداران و علاقمندان برگزار می شود، این استاد فرزانه مورد قدردانی و تشویق قرار می‌گیرند.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه در این آئین که با هدف قدردانی از ۶۰ سال تلاشهای بی وقفه علمی، آموزشی و اجرائی استاد دکتر بلورچیان برگزار می شود، ریاست محترم پژوهشگاه و تعدادی دیگر از مقامات، مسئولان و پیشکسوتان عرصه آموزش عالی با بیانات ارزشمند خود، از این استاد سخت کوش و چهره ماندگار عرصه علم و پژوهش قدردانی بعمل می‌آورند. همچنین در این مراسم کتاب نکوداشت استاد، که اخیراً به قلم تعدادی از مسئولان و صاحب نظران عرصه علمی کشور مزین گشته، رونمایی و به شرکت کنندگان محترم اهداء خواهد شد. امید است با پاسداشت، قدردانی و احترام به یک عمر مجاهدت علمی و اجرایی این عالم گران‌قدر مروج سخن معروف " من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق" باشیم.

شایان ذکر است این پژوهشگاه که در شهریور ماه سال ۱۳۶۸ با حکم اولیه وزیر فرهنگ و آموزش عالی، کارهای علمی، تحقیقاتی و آموزشی خود را آغاز نمود، پس از ۱۶ سال تلاش به پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران تبدیل گردید که در این مدت کارهای آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی ارزشمندی را در کارنامه علمی خود دارد.

 

لینک خبر:     https://ccerci.ac.ir/page/