اساتید و دانشجویان محترم شیمی دانشگاههای کشور

با عرض سلام، ادب و احترام:

احتراما به استحضار می رساند که بنا به پیشنهاد همکاران شیمیدانی، مسائل و مشکلات آموزشی در طی مدت همه گیری ویروس کرونا در کشور در هیات مدیره انجمن شیمی ایران در جلسه روز شنبه مورخ ۱۳۹۹/۳/۱۰ مطرح گردید، و مقرر شد از تمامی اساتید محترمی که مطالب درسی خویش را به صورت برون خط (آفلاین) در فضای مجازی جهت استفاده عموم قرار داده اند، آدرس فضای مجازی وبگاه، کانال تلگرامی، آپارات و غیره را جهت اطلاع رسانی خدمت دانشجویان و علاقمندان گرامی، به ادمین کانال تلگرامی یا ایمیل دبیرخانه انجمن شیمی ایران ارسال فرمایند. خواهشمند است در این خصوص انجمن شیمی ایران را یاری فرمایید.

ایمیل دبیرخانه انجمن شیمی:  chemistry_ics@yahoo.com

کانال تلگرامی انجمن شیمی:  iranian_chemical_society@

هیات مدیره انجمن شیمی ایران

 

آدرس فضای مجازی اساتید محترم

 

جناب آقای دکتر محمدعلی زلفی گل در ترم جاری شیمی آلی یک را در دانشگاه بوعلی سینای همدان تدریس می کنند. علاقه مندان به شیمی آلی  می توانند از مطالب و آموزش های این کانال استفاده کنند.

کانال آموزش آلی دکتر زلفی گل:       @Dr_Zolfigol

 

جناب آقای دکتر مظاهر احمدی در ترم جاری دروس زیر را در دانشگاه بوعلی سینای همدان تدریس می کنند. علاقه مندان به این دروس می توانند از مطالب و آموزش های این کانال ها استفاده کنند.

 

احتراما به اطلاع دانشجویان محترمی که علاقه به باز آموزی درس شیمی آلی ۲ دارند می رساند که فایل تدریس درس شیمی آلی ۲ توسط استاد ارجمند جناب آقای دکتر بابک مختاری عضو محترم هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز را در کانال ایشان در آپارات ملاحظه فرمایند:      

aparat.com/bmokhtari

 

   

جناب آقای دکتر وحید خاکی زاده در ترم جاری مبانی سنتز ترکیبات آلی را در دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی تهران تدریس می کنند و خوشبختانه فایل های آن را در کانالی تلگرامی  خویش  جهت استفاده عموم قرار داده اند.

علاقه مندان به شیمی آلی  می توانند از مطالب و آموزش های این کانال استفاده کنند.

کانال آموزش سنتز مواد آلی دکتر خاکی زاده:     @KNTU_Organic_Synthesis

جناب آقای دکتر محمد چهکندی دانشیار دانشگاه حکیم سبزواری هستند. علاقه مندان به این دروس می توانند از مطالب و آموزش های این کانال ها استفاده کنند.