بسمه تعالی

کسب عنوان پژوهشگر برتر کشوری در گروه علوم پایه توسط استاد دانشکده ی شیمی دانشگاه تبریز

پژوهشگران برتر کشوری در گروه های مختلف معرفی شده اند . در این گردهمایی که در روز دوشنبه مورخه ی ٩٦/٩/٢٧ در محل اجلاس سران برگزار گردید ، جناب آقای دکتر میر علی فرج زاده به عنوان یکی از پژوهشگران برتر گروه علوم پایه معرفی گردیدند.

جناب آقای دکتر میرعلی فرج زاده متولد ۱۳۴۴، متولد شهر اولین ها تبریز، عضو محترم هیأت علمی گروه شیمی تجزیه دانشکده ی شیمی دانشگاه تبریز و با مرتبه ی استادی می باشند. استاد فرج زاده در زمینه ی توسعه ی روشهای آماده سازی نمونه و تکنیک های مختلف کروماتوگرافی مشغول فعالیت و پژوهش هستند.

ایشان موفق به چاپ ۱۶۰ عنوان مقاله ی ISI در مجلات معتبر علمی و بین المللی ، ایندکس اچ ۲۶، بیش از ۲۶۰۰ ارجاع، اجرای ۱۲ طرح تحقیقاتی ، شرکت در ۷۵ سمینار داخلی و خارجی و تألیف ۴ جلد کتاب در زمینه ی علم شیمی شده اند.

از افتخارات ایشان می توان به کسب عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه ارومیه در سال ۸۲-۱۳۸۱ و پژوهشگر برتر استان در سال ۱۳۸۳ را نام برد.

تلاش هوشمندانه و عالمانه ایشان را می ستاییم و کسب این عنوان ارزشمند را خدمت همکار، هم صنف، و هم رشته ی عزیزمان جناب آقای دکتر میر علی فرج زاده، خانواده گرامی ایشان، دانشگاهیان فرهیخته ی دانشگاه تبریز، اساتید، دانشجویان و جامعه ی پیشگام علم شیمی کشور تبریک عرض می نماییم.

دبیرخانه ی انجمن شیمی ایران