مراحل ثبت نام جهت شرکت در نوزدهمین کنگره شیمی ایران

  1. ورود به سایت کنگره به آدرس http://icc19.shirazu.ac.ir/
  2. ورود به محیط ارسال مقاله از طریق منو " ثبت نام و ارسال مقاله " و سپس " ثبت نام در کنگره " بر اساس موضوع مقاله، گزینه ثبت نام مقالات غیر نانو یا ثبت نام مقالات مرتبط با نانو انتخاب گردد.
  3. از طریق کلید ثبت نام در سایت کنفرانس نسبت به تکمیل فرم اطلاعات درخواستی و تعریف نام کاربری و رمز عبور اقدام گردد. بعد از انجام مراحل فوق، سیستم به طور اتوماتیک با ارسال ایمیل انجام عملیات ثبت نام شما در سایت را اطلاع رسانی می نماید و لازم است پس از دریافت ایمیل نسبت به تائید نهائی ثبت نام اقدام گردد.
  4. با استفاده از کد کاربری و رمز عبور تعریف شده با ورود به سایت کنگره از طریق سامانه کاربران با استفاده از کلید ورود به سیستم به محیط کاربری خود وارد شوید.
  5. اطلاعات درخواستی مربوط به چکیده مقاله را درج و نسبت به بار گذاری و ارسال نهائی فایل چکیده مقاله( بر اساس قالب درج شده در سایت ) اقدام گردد. پس از ارسال چکیده مقاله، سیستم از طریق ارسال ایمیل کد اختصاصی مربوط به مقاله شما را ارسال می نماید. ( قابل ذکر است جهت هر گونه پیگیری کد مربوطه مورد نیاز می باشد ). هر شرکت کننده مجاز به ارسال یک خلاصه مقاله می باشد.
  6. چنانچه نیاز به ویرایش چکیده مقاله باشد از طریق کلید ویرایش اقدام گردد. با درج کد مقاله مربوطه دسترسی به ویرایش اطلاعات مقاله و همچنین بار گذاری فایل جدید چکیده مقاله امکان پذیر می باشد.
  7. بر اساس زمانبندی کنگره، پس از انجام مراحل داوری، نتایج در موعد مقرر از طریق ایمیل جهت شرکت کنندگان ارسال می گردد.
  8. جهت پرداخت هزینه شرکت در کنگره بر اساس زمانبندی که در سایت اعلام می گردد (از طریق درگاه پرداخت اینترنتی) اقدام نمایید. بدیهی است مقالاتی که ارائه دهنده ، هزینهشرکت در کنگره را پرداخت نموده باشد در مجموعه خلاصه مقالات چاپ می گردد.
  9. جهت پرداخت هزینه ثبت نام انجمن برای شرکت در نوزدهمین کنگره را ، از طریق درگاه اینترنتی   ics.ir/services/detail/6    اقدام نمائید. خواهشمند است پس از پرداخت،  گواهی معتبر (تائیدیه پرداخت) از دبیرخانه انجمن اخذ نموده و به دبیرخانه کنگره ارائه  فرمائید. بر اساس مقررات انجمن شیمی ایران مقالاتی داوری می شوند که هزینه انجمن را هم زمان با ارسال خلاصه مقالات پرداخت نموده باشند.

شماره های تماس انجمن شیمی ایران   02188808066  و 02188908259

نشانی ایمیل:    ،    info@ics.ir      chemistry_ics@yahoo.com

لازم به توضیح است که هزینه پرداخت شده ، عضویت در انجمن شیمی را شامل نمی شود. جهت اطلاع از شرایط عضویت به وبگاه انجمن ( www.ics.ir) مراجعه فرمائید.