بنام خدا

اولین فراخوان یازدهمین سمینار دوسالانه الکتروشیمی ایران

با سلام و ابراز خوشحالی به استحضار می رساند که از تاریخ 18 الی 20 شهریور 1393 در دانشکده شیمی دانشگاه گیلان و در شهر سرسبز، توریستی و زیبای رشت میزبان اساتید، پژوهشگران، شیمیدانان و دانشجویان کشور در یازدهمین سمینار دوسالانه الکتروشیمی ایران خواهیم بود. این سمینار با مساعدت مسئولین دانشگاه گیلان، دانشکده شیمی و با همکاری انجمن شیمی ایران با محورهای عمده زیر برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است که موضوعات سمینار به موارد زیر محدود نمی شود و کلیه تحقیقات مرتبط با الکتروشیمی را در بر می گیرد.

 

- الکتروشیمی تجزیه ای

- نانو الکتروشیمی

- بیوالکتروشیمی

- تبدیل و ذخیره انرژی الکتروشیمیایی

- مهندسی و فناوری فرآیندهای الکتروشیمیایی

- الکتروشیمی فیزیک

- الکترو شیمی وعلم مواد

- الکتروشیمی مولکولی

 

هدف این سمینار هم اندیشی پژوهشگران بخش های مختلف علمی و صنعتی کشور و زمینه سازی برای همکاری های آتی آنها در جهت تعمیق، گسترش و حرکت به سمت کاربردی سازی تحقیقات الکتروشیمی در کشور می باشد. کمیته برگزاری سمینار تلاش می کند با فراهم نمودن برنامه های جانبی از جمله کارگاه های آموزشی و برنامه های تفریحی، خاطرات خوش و ماندگاری را از حضور سبز تمامی عزیزان در این سمینار و شهر باران های نقره ای فراهم نماید. لذا از کلیه اساتید، صنعتگران، پژوهشگران و دانشجویان عزیز رشته های مرتبط دعوت می شود با شرکت و ارائه نتایج پژوهش های اصیل و منتشر نشده خود بر غنای علمی این سمینار بیافزایند.
اطلاعات تکمیلی بزودی از طریق پایگاه اینترنتی سمینار قابل دسترس خواهد شد و علاقمندان می­توانند از طریق پایگاه اینترنتی دانشگاه گیلان (www.guilan.ac.ir ) و یا انجمن شیمی ایران (www.ics.ir) به پایگاه  سمینار متصل شوند.

 

با سپاس

دکتر مجید آروند

دبیر یازدهمین سمینار دوسالانه الکتروشیمی ایران