باعنایت به درگاه باری تعالی، مفتخریم میزبان بیست و ششمین گردهمایی جامعه اساتید، پژوهشگران و دانشجویان رشته شیمی تجزیه و متخصصین صنایع مرتبط در دانشگاه سمنان باشیم.

این گردهمایی با حمایت انجمن شیمی ایران و دانشگاه سمنان در تاریخ سوم الی پنجم شهریور ماه سال ۱۳۹۸ در دانشگاه سمنان برگزار می گردد.

هدف از برگزاری این گردهمایی علمی یافتن فرصتی دیگر برای ارائه آخرین دستاوردهای علمی- پژوهشی در رشته شیمی تجزیه و تبادل اطلاعات، تجربیات و برقراری ارتباطات بیشتر بین پژوهشگران، نهادهای دانشگاهی و صنعتی می باشد. در این راستا با در نظر گرفتن سخنرانی های کلیدی، توسط اساتید برجسته داخلی و خارجی و برگزاری کارگاه های آموزشی مختلف، امید داریم که گامی در جهت رشد و ترقی علمی کشور عزیزمان برداریم.

در این گردهمایی مباحث مختلفی از جمله طیف سنجی تجزیه ای، الکتروشیمی تجزیه ای، کروماتوگرافی و روش های جداسازی، کمومتریکس، نانوشیمی، شیمی تجزیه و صنعت، شیمی تجزیه و محیط زیست مورد بررسی و توجه قرار خواهد گرفت.

علاقه مندان به شرکت در این گردهمایی می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی   isac26.semnan.ac.ir   اقدام به ارسال مقالات خود کنند.

مطالب در ارتباط با برگزاری این گردهمایی از طریق وب سایت همایش و کانال تلگرامی   t.me/ISAC25_Tabriz  به محضر شما عزیزان خواهد رسید.

افزون براین می توانید سوالات خود را از طریق ایمیل به آدرس  isac26@semanan.ac.ir   با ما در میان بگذارید.

منتظر دیدار شما عزیزان در دانشگاه سمنان هستیم.

 

باتشکر

دکترعلیرضا اصغری

دبیر همایش بیست و ششمین سمینار شیمی تجزیه انجمن شیمی ایران

 


Website: https://isac26.semnan.ac.ir/fa/

 

E-mail:  isac26@semnan.ac.ir