"به نام خداوند بخشنده مهربان"

احتراما به استحضار می رساند که پس از برنامه ریزی ها و رایزنی های صورت گرفته، دوره دوم مدرسه زمستانی کمومتریکس امسال نیز به مانند سال گذشته با دعوت از میهمان ویژه، پروفسور روما تاولر (Roma Tauler) از موسسه IDAEA-CSIC اسپانیا در دانشگاه شریف برگزار خواهد شد.

امروزه در پروژه های پژوهشی و صنعتی، حجم بزرگ داده های تولید شده، پیچیدگی آنالیز و استخراج اطلاعات مورد نیاز از داده ها، به مشکلی جدی تبدیل شده است.

علم کمومتریکس روش هایی را ارائه میدهد تا بتوان به وسیله آن گستره بزرگی از انواع داده های شیمیایی را مورد بررسی قرار داد

این علم نه تنها راهکار های مناسبی برای مسائلی که شیمیست های تجزیه با آن رو به رو هستند، ارائه میدهد بلکه در داروسازی، صنایع غذایی و تمام صنایعی که با مساله آنالیز داده مواجه اند بسیار کاربرد دارد.

هدف ما در مدرسه کمومتریکس آموزش مبانی و روش های پایه ای آنالیز داده در کمومتریکس است تا تمام افراد بتوانند به طور موثر  راهکار مناسبی برای حل مسائل خود در پژوهش های علمی و صنعتی، بیابند.

تاریخ برگزاری مدرسه از شنبه ۱۲ بهمن ماه ۹۸ تا دوشنبه ۱۴ بهمن ماه خواهد بود.

بر اساس بازخوردها و نظرات گرفته شده از سال گذشته، برنامه ریزی صورت گرفته برای پذیرایی از متقاضیان محترم در دو بخش تئوری(دو روز اول) و بخش عملی(روز سوم) صورت خواهد گرفت که ظرفیت برای شرکت در بخش تئوری ۱۰۰ نفر و برای بخش عملی ۵۰ نفر در نظر گرفته شده است.

شرکت در بخش عملی تنها برای متقاضیانی که بخش تئوری را ثبت نام کرده باشند امکان پذیر است.

لازم به ذکر است در صورت تقاضای شرکت متقاضیان بیش از ظرفیت تعیین شده ۵۰ نفر در بخش عملی، امکان برگزاری کارگاه عملی در روز سه شنبه ۱۵  بهمن ماه برای گروه دوم فراهم است.

 ظرفیت ثبت نام محدود است و اولویت شرکت با افرادی است که زودتر ثبت نام کنند. در حال حاضر تنها پیش ثبت نام متقاضیان محترم انجام می شود. متقاضیان محترم می توانند برای پیش ثبت نام به وبسایت مدرسه کمومتریکس مراجعه نمایند.

اطلاعات مربوط به مدرسه را می توانید در کانال تلگرام، سایت و اینستاگرام مدرسه دنبال کنید:

@sut.wsc

instagram.com/sut.wsc

wsc.ch.sharif.edu

 

متقاضیان گرامی برای پیش ثبت نام می توانند به سایت مدرسه به آدرس زیر مراجعه نمایند:

http://wsc.ch.sharif.edu/Enrolment.html

 

به امید دیدار شما در دومین مدرسه زمستانی کمومتریکس