با سلام و احترام،

نهمین سمینار و کارگاه شیمی نظری و محاسباتی در قالب مدرسه پنج روزه زمستانه با موضوع مقدمه ای بر شیمی محاسباتی با حضور پروفسور فرانک جنسن به عنوان مدرس ( نویسنده کتاب مقدمه ای بر شیمی محاسباتی) در تاریخ ۳۰ دی الی ۴ بهمن ۹۸ در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می ­شود. در این مدرسه زمستانه، مفاهیم پایه ای شیمی محاسباتی توسط پروفسور جنسن طی چهار روز تدریس می شوند. علاقه مندان می توانند علاوه بر ثبت نام در بخش تئوری، در کارگاه عملی حل مسایل محاسباتی به کمک نرم افزار گوسین نیز که توسط پروفسور جنسن برگزار می­شود ثبت نام نمایند.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات مربوط به شرایط ثبت­ نام، ارسال چکیده و برنامه سمینار به سایت  گردهمایی به نشانی  www.tccw.ir مراجعه نمایند . هم چنین کانال تلگرامی t.me/tccwmeeting ، گروه تلگرامی پرسش و پاسخ و صفحه اینستاگرام مدرسه زمستانه جهت ارتباط مستقیم با گروه اجرایی و کسب اطلاعات بیشتر در دسترس می باشند.

  • لازم به ذکر است روز اول مدرسه زمستانه به کارگاه آشنایی مقدماتی با نرم افزار گوسین (Gaussian) و گوس ویو (Gaussview) اختصاص یافته است. افرادی که آشنایی مقدماتی با دو نرم افزار ذکر شده را دارند می توانند در این کارگاه شرکت نکنند.
  • لازم به ذکر است طبق روال هر سال مقالات ارسالی شرکت کنندگان در بخش ارائه پوستر به بحث و تبادل نظر گذاشته می شود.

 

نحوه ثبت نام:

متقاضیان ابتدا باید با مراجعه به وبسایت سمینار به آدرس www.tccw.ir  با استفاده از منوی بالای صفحه ثبت نام اولیه (Basic Registration) را انجام داده و نام کاربری و رمز عبور انتخابی خود را برای ایجاد حساب کاربری تعیین کنند.  پس از ثبت نام اولیه، متقاضیان می توانند به وسیله حساب کاربری وارد سایت شده (Log in) و برای ثبت نام نهایی (Final Registration)، ارسال چکیده (Abstract Submission) و یا ارتباط با گروه اجرایی سمینار (Contact Us) اقدام نمایند.

 

مهلت ثبت نام و ارسال مقاله :۲۲ آبان ماه تا ۱۵ دی ماه ۹۸

 

قابل توجه شرکت کنندگان محترم مدرسه آموزشی شیمی محاسباتی دانشکده شیمی شریف

متاسفانه با توجه به مسائل پیش آمده، مدرسه زمستانی آموزشی شیمی محاسباتی به علت لغو مجوز سفر جناب آقای پروفسور فرانک ینسن از وزارت امور خارجه دانمارک و نیز لغو کلیه پروازهای شرکت لوفت­هانزا تا اطلاع ثانوی، به تعویق افتاده است.

ضمن عرض پوزش از کلیه همکاران، دانشجویان و محققینی که جهت شرکت در این مدرسه زمستانی ثبت­‌نام نموده­‌اند، نحوه بازگشت هزینه­‌های ثبت­‌نام و تاریخ جدید مدرسه زمستانی متعاقبا به اطلاع شما خواهد رسید.

با تشکر

کمیته اجرایی مدرسه زمستانی آموزشی شیمی محاسباتی