اعلام ‌نتایج ‌پذیرش مقالات "چهارمین کنفرانس شیمی کاربردی" و شروع واریز هزینه ­ها

 

از کلیه اساتید، دانشجویان و پژوهشگرانی که با ارسال بموقع مقالاتشان در اجرای برنامه­ های "چهارمین کنفرانس شیمی کاربردی انجمن شیمی ایران" ما را یاری نمودند و همچنین از کلیه داوران محترمی که با داوری مقالات ارسالی به کنفرانس و اعلام نظرات علمی گرانقدرشان باعث غنای علمی هر چه بیشتر کنفرانس گردیدند نهایت سپاس و قدردانی را داریم.

به استحضار می­رساند برای مقالاتی که داوری آنها اتمام یافته نتایج از طریق کارتابل کاربران و ایمیل اطلاع رسانی شده است. مقالاتی که داوری آنها اتمام نیافته طی دو روز آینده با تکمیل داوری نتایج مقالات این دسته از عزیزان نیز اعلام خواهد شد.

آن دسته از عزیزانی که پذیرش نهایی مقالات آنها اعلام شده می­توانند با مراجعه به کارتابل خود با واریز هزینه­ های ثبت نامی، اسکان و تغذیه نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام نمایند.

همچنین آن دسته از عزیزانی که پذیرش اولیه مقالات آنها به شرط اعمال اصلاحات داوری هست، می­توانند با دانلود فایل اصلاحات مدنظر داوران محترم از کارتابل خود و اعمال تغییرات لازم، مقاله اصلاح شده خود را تا پنج شنبه (مورخ ۲۳-۳-۹۸) از قسمت تعیین شده در کارتابل خود ارسال نمایند. بعد از بررسی اصلاحات و اعلام پذیرش نهایی، این دسته از عزیزان نیز می­توانند واریز هزینه ها را انجام دهند.

اعلام نهایی نتایج بهمراه نوع ارائه (شفاهی یا پوستر) کلیه مقالات بعد از اتمام داوری و ارسال اصلاحات تمام مقالات در روزهای آتی اطلاع رسانی خواهد شد. 

شایان ذکر است واریز هزینه ها تا سوم تیر ماه بصورت ثبت نام بدون تاخیر خواهد بود و بعد از آن بصورت ثبت نام با تاخیر می­باشد.

وب سایت کنفرانس: http://www.4iacc.ir/fa

تلفن دبیرخانه کنفرانس: ۰۴۴۳۱۹۴۲۰۲۴   ۰۹۰۵۸۱۴۰۰۸۸

ایمیل کنفرانس:  iacc4@urmia.ac.ir ، iacc4@yahoo.com

با احترام

دکتر حبیب مهری زاده

دبیر اجرائی چهارمین کنفرانس شیمی کاربردی