شیمیدان شایسته کشورمان، جناب آقای دکتر عبدالرضا میرمحسنی استاد محترم دانشگاه افتخار آفرین تبریز،با ایجاد پنج هزار شغل، به عنوان کار آفرین نمونه استان آذربایجان شرقی انتخاب شدند، تبریک و دست مریزاد.

 

 

"شیوه انتخاب کار آفرین نمونه در هر استان"

اداره کار و تعاون هر استان همه ساله پرونده کارآفرین هایی که فعالیت های موثری داشته باشند، را بررسی و نسبت به انتخاب موثرترین ها آنها اقدام می نمایند، این بررسی ها در سه مرحله با حضور داوران فنی و متخصص، ضمن بازدید از محل واحد تولیدی، بررسی اسناد و مدارک ارزیابی و انجام می گیرد و شاخص هایی نظیر تعداد اشتغال موثر، رعایت استانداردهای زیست محیطی، دارا بودن شاخص های نوآوری و .. مورد توجه قرار می گیرد. این ارزیابی در استان اذربایجان شرقی از بین ۲۰۰ شرکت صنعتی انجام و در مرحله دوم ۷۵ واحد و در نهایت ۱۴ شرکت بعنوان کارآفرینان برتر انتخاب شد. که خوشبختانه یکی از انها شرکت دانش بنیان مهندسی مبتکران ماندانا پلیمر  با ایجاد پنج هزار شغل مستقیم و غیر مستقیم در سراسر کشور به مدیریت استاد ارجمند و شیمیدان شایسته کشورمان جناب آقای دکتر عبدالرضا میر محسنی می باشد.

این موفقیت بزرگ را خدمت جناب آقای دکتر میر محسنی و دانشگاهیان فرهیخته تبریز، به ویژه اساتید محترم، دانشجویان گرامی و پرسنل خدوم (یاوران علمی) دانشکده شیمی این دانشگاه تبریک عرض می نماییم.