قابل توجه کلیه علاقمندان تحقیقات کاربردی در قلمرو علم شیمی: اساتید، دانشجویان، پژوهشگران، کارشناسان و دست اندرکاران صنایع کشور"

"سومین فراخوان شرکت در سومین سمینار شیمی کاربردی انجمن شیمی ایران"

با کمال مسرت به اطلاع میرساند به دنبال برگزاری موفقیت آمیز دو دوره سمینار ملی شیمی کاربردی کشور، سومین سمینار شیمی کاربردی ایران در کهن شهر همدان در روزهای۶ و ۷ شهریور ماه ۱۳۹۷ مقارن با عید سعید غدیر  برگزار می شود. میزبانی سمینار به عهده دانشگاه بوعلی سینا و هماهنگ با انجمن شیمی ایران می باشد .این سمینار فرصت مناسبی برای عرضه یافته های دست اندرکاران دانشگاه و صنعت و تبادل نظرات برای ارتقاء کیفیت آموزش و پژوهش در این رشته است. سمینار شامل محورهای متنوعی همچون نفت ، گاز و پتروشیمی، شیمی صنایع  پلیمر، معدنی، غذایی، ارتقا فرآیندها، صنایع الکتروشیمی، فرآیندهای خالص سازی و جداسازی،  انرژی های نو، رنگ و رزین و ...  می باشد.  از علاقمندان محترم دعوت می شود یافته های با ارزش پژوهشی خود را در این سمینار ارائه فرمایند. از سخنرانی اساتید مجرب و با سابقه بسیار درخشان و نیز از دست اندرکاران صنعت شیمی در این سمینار بهره مند خواهیم شد. جزئیات بیشتر در سایت سمینار به نشانی conf.isc.gov.ir/3chem آورده شده و نیز در یک کانال تلگرامی اطلاعات مفید دیگر درج خواهد شد.

 

دبیر سمینار: جناب آقای دکتر صاین

 

تاریخ های مهم سمینار :

ارسال متن کامل مقاله و ثبت‌نام اولیه:  از ۹۶/۱۲/۱۵ تا ۹۷/۴/۱۵

نتایج پیش‌داوری مقالات تا تاریخ: ۹۷/۵/۷

نتایج نهایی داوری مقالات تا تاریخ۹۷/۵/۱۴

ثبت نام و واریز هزینه : ۹۷/۳/۱۰ تا  ۹۷/۵/۲۰

وبسایت سمینار: http://conf.isc.gov.ir/3chem

آدرس دبیرخانه:  همدان - چهار باغ شهید فهمیده - دانشگاه بوعلی سینا - دانشکده شیمی-دبیرخانه سومین سمینار شیمی کاربردی ایران

کد پستی:  ۶۵۱۷۸۳۸۶۹۵

تلفن: ۸۱۳۸۳۸۱۴۲۶۰

فاکس:  ۰۸۱۳۸۳۸۰۷۰۹

E-mails:  iacs3@basu.ac.ir

آدرس کانال تلگرام:   https://t.me/iacs3