"به نام یگانه کیمیاگر هستی"

مفتخریم که در هفتادمین سال تأسیس دانشگاه تبریز و همزمان با رویداد "تبریز ۲۰۱۸، پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی" در پنجمین کنفرانس بین‌المللی زئولیت انجمن شیمی ایران میزبان شما عزیزان باشیم. این کنفرانس با همکاری دانشگاه تبریز و انجمن شیمی ایران و با مشارکت پژوهشگران دانشگاهی داخلی و خارجی و صاحبان صنایع در  شهریور ۱۳۹۷ در دانشکده شیمی دانشگاه تبریز برگزار می‌گردد. امید است که ارتباط‌های بسیار سازنده در جهت تبادل آخرین دستاوردهای علمی بین محققین و شرکت کنندگان در کنفرانس تحقق یابد. بنا بر کاربردهای وسیع زئولیت در صنایع گوناگون، این کنفرانس در محورهای مختلفی همچون زئولیت های طبیعی، جایگزینی ایزومورف در زئولیت ها، سنتز مواد مزومتخلخل، زئولیت های با ساختار سلسله مراتبی، چارچوب‌های فلز- آلی، هیدروکسیدهای دوگانه لایه‌ای، غشاهای ماتریس مخلوط، شیمی میزبان- مهمان در مواد متخلخل، غربال‌های مولکولی، کاربردهای زئولیت ها (نفت و پتروشیمی، کشاورزی، پرورش ماهی و پزشکی) و شیمی محاسباتی در مواد متخلخل برگزار می‌گردد و یقیناً دستاوردهای پژوهشگران در این زمینه و ارائه آنها در این کنفرانس بین المللی نتایج درخشانی را در پی خواهد داشت.

چکیده مقالات دریافتی پس از داوری توسط کمیته ی علمی کنفرانس در بخش های مختلف در قالب پوستر و سخنرانی ارائه خواهند شد و علاوه بر آن اساتید مدعو خارجی و داخلی سخنرانی ایراد خواهند نمود. برگزاری کارگاه های آموزشی، نمایشگاه تجهیزات و مواد شیمیایی هم از دیگر برنامه های این کنفرانس می باشد.

از همه ی اساتید، پژوهشگران و دانشجویان برای شرکت در این کنفرانس دعوت می نماییم و یقین داریم که این عزیزان  با ارائه ی دستاوردهای پژوهشی خود بر غنای این کنفرانس خواهند افزود. امیدواریم که همه شرکت کنندگان عزیز در این کنفرانس اوقات خوبی را در شهر تبریز و در دانشکده شیمی دانشگاه تبریز داشته باشند.

 

دبیر کنفرانس: سرکار خانم دکتر معصومه خاتمیان

 

تاریخ های مهم کنفرانس:

آخرین‌مهلت ارسال مقالات: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

اعلام نتایج داوری: ۱۰ تیر ۱۳۹۷

آخرین مهلت ثبت نام: ۱۸ تیر ۱۳۹۷

تاریخ برگزاری کنفرانس: ۴ و ۵ شهریور  ۱۳۹۷

وب سایت: http://iizc5.tabrizu.ac.ir

 

کانال تلگرامی: https://t.me/iizc5

آدرس پست الکترونیکی: iizc5@tabrizu.ac.ir 

تلفن: ۳۳۳۹۳۱۲۹-۰۴۱

۹۳۸۹۴۳۱۴۵۳۰

دورنگار: ۳۳۳۴۰۱۹۱-۰۴۱